diumenge, de juliol 12, 2009

Volei Sorra 2009

Hola a tots altra vegada!


Ja tornem a ser aquí, amb energies renovades els Kmarades repetixen participació a un dels torneigs més importants de l'estiu: el Volei Sorra d'Igualada.

Tretzena participació....Deu com a Fills de Belcebú i tres com a Kmarades. Amb sort desigual, però aquest any amb una mica més d'èxits dels que estem acostumats.

Dos equips, deu herois: Griwar, Pisuk, MiniG, Spicy, Funci, Epna, Snowy, Henry, Ono, Serraka i parcialment Epna. Dues categories: Masculí i Mixt. Aquí podeu veure una foto d'alguns de nosaltres:


Val a dir que aquesta vegada els horaris no estaven del tot malament....tres partits el divendres entre les 22h i la 01:00h, que vam aprofitar per viure l'ambient de les pistes i menjar alguna cosa al mític Frankfurt Mari Paz. Allà vam fer amistat amb una simpàtica cambrera quan Spicy va fer un curiós comentari :-)

Primera jornada doncs, amb dues derrotes de l'equip masculí i una victòria de l'equip mixte. Bravo per tots igualment!

L'endemà, l'equip masculí va aconseguir la seva primera victòria, pero el mixte va perdre per dos sets a un en un emocionant 15-14 a l'últim set. Aquí podeu veure una foto de l'equip i dels fans:



I a la jornada de diumenge, la última ja, es va repetir el resultat: derrota per dos sets a un amb un 15-14 a l'últim set :-(

Eliminats pels pèls....ja que passaven els millors segons de cada grup. Però els kmarades com així, si podem fer feliços altres equips...qui som per negar-los-ho?

3 comentaris:

Phone ha dit...

Gràcies Serraka. Sé que la meva presència era prescindible però... calia no posar el meu nom entre els membres de l'equip?...

El Mestre Víbora ha dit...

Sé que m'odies amb totes les teves forces, però el que ha passat és que vaig copiar la llista d'inscrits per no deixar-me ningú....oblidant que ja m'havia deixat algú. Agh! En realitat no te m'he deixat dues vegades (raó suficient per fer-me morir entre vòmits) si no, una sola.
:-(

Phone ha dit...

Diuen que rectificar és de savis (frase creada per l'inventor del "Tippex"), i que el vertader poder el té el que pot perdonar (Amon Goethe), per tant, et perdono sempre i quan em convidis a un "futbolín" el proper dia que ens veiem... (tot té un preu). I ara... "a robar carteraaas!!!"