dimarts, d’agost 28, 2007

Els Kmarades a Roma - Dilluns 13 d'agost

I començarem aquesta entrega pel primer dia.

Vàrem marxar l'endemà que una gran tempesta castigués els igualadins; no ho vam dir, però crec que uns quants temíem que hi hagués problemes a l'aeroport deguts a la meteorologia.

L'avió sortia, en teoria, a les 13:55h així que els kmarades igualadins (Henry, Pròtil, Minerva i jo) vam partir amb el Papa Henry de xofer. Xispi i Muxampa havien passat la nit a Viladecans i ja ens trobaríem a la Terminal B de l'aeroport.

Així que quan ens vam trobar, vam anar ràpidament a facturar i quan estavem buscant el mostrador correcte vam trobar-nos els germà de l'Al que venia de Tenerife. Que petit que és el món.

I llavors va ser quan van venir els primers problemes.
Quan ja havíem facturat, pres un cafè, fet la cua per embarcar i estàvem dins el bus que ens portava a l'avió, un simpàtic però poc parlador individu ens va fer baixar sense donar-nos gaires explicacions. Encara no podíem pujar a l'avió.

Aquí ens teniu asseguts al terra, esperant poder embarcar. Afortunadament vam poder entretenir-nos amb uns italians borratxins que també estaven esperant a la mateixa cua.

I al final, amb una mica de retard, vam pujar a l'avió, vam tocar esperar una miqueta més, ja que havíem perdut el torn per enlairar-nos i a quarts de sis ja estavem a l'Aeroport de Fiumicino. Vam menjar alguna cosa i vam anar a buscar el tren que en mitja horeta ens deixaria a l'Estació de Termini, al costat dels hotels.

Ja era tardíssim. Què podíem fer? Doncs vam canviar-nos, vam localitzar un bonic restaurant a prop de l'hotel (un That's Amore, després sabríem que es tractava d'una cadena de restaurants) i vam caminar per la nit romana (Via Nazionale, les Quatre Fontanas, la Plaça Espanya i evidentment la Fontana di Trevi).

En aquesta foto es pot veure una imatge de com està de plena la Piazza Spagna.

I deixant de banda que la Minerva va trinxar una de les seves sandàlies en un atac d'ira (o potser perquè se la va enganxar en una de les llambordes del terra, no ho recordo) i que un delinqüent, criminal i italià begut va intentar assaltar l'Ester no va passar gran cosa més. Els kmarades vam seguir el riutal de tirar les monedes a la Fontana di Trevi i ens vam dirigir a fer nones.

Així acabava el primer dia.