dijous, de gener 21, 2010

Procés surrealista d’alta amb Vodafone ADSL (....quarta part i final)

Doncs sí! El que semblava que no arribaria mai, quan ja pensava que s'havien oblidat de mi ha acabat satisfactòriament.

Escric aquesta entrada des de la meva nova ADSL de Vodafone i a més a més, funciona prou bé. Resulta que una vegada la línia està instal·lada i el módem sincronitzat encara falta un pas.

Fa dos dies vaig rebre un SMS on se m'explicava com podia activar el servei; només calia entrar un usuari i contrassenya al router per llençar l'activació...i després d'això, ja està! Módem sincronitzat i funcionant.

I llavors, per què ha hagut de venir un tècnic a casa? Doncs sembla que els protocols de Vodafone demanen una prova in-situ per confirmar que tot funciona i amb els paràmetres correctes. Mmm.....he de dir que m'agrada que es facin les coses ben fetes, però quina llàstima que aquesta prova no es pugui fer en remot. Tot aniria més ràpid i s'abaratiria el cost final.

Però en fi, ja ho tenim. I quines conslusions en trec?

Primer de tot, el procés de seguiment de provisió del servei per part de Vodafone és lamentable. El seguiment és nul. És cert que et van informant sobre els passos però quan hi ha retards mai et donen explicacions i si intentes buscar-les veus de seguida que és una missió impossible.

El producte és bo, tècnicament original i m'agrada com funciona. I a més a més és tal com me l'havien explicat.

I espero no haver d'opinar sobre el servei post-venda. Em fa una mica de por pensar que patiré alguna avaria.

Per acabar, la meva conclusió és que recomano aquest producte, però amb altes dosis de paciència durant l'alta.

En definitiva...com que tot el que bé acaba, bé està....puc dir que avui estic content!