dissabte, de gener 09, 2010

Procés surrealista d’alta amb Vodafone ADSL (tercera part…i no és l’última)

Continua aquesta història que sembla no tenir final, i com en la millor de les pel·lícules els fets succeeixen per sorpresa i sense avís.

Admeto que havia aconseguir prendre’m aquest assumpte a,b més calma (o resignació, sengons com es miri) i per això quan vaig rebre una trucada el dia 31 a les 9h del matí d’un tècnic de Telefónica vaig pensar que els Reis venien abans d’hora. Doncs sí, el tècnic de Telefónica em demanava venir a casa en una horeta, més o menys, per instal·lar la línia…ja és mala sort que després de 105 dies (vaig tramitar l’alta el 18 de setembre)em truquin just el dia que me’n vaig de cap d’any i no torno fins el diumenge 3.

-Podem deixar la instal·lació pel dilluns 4?

-No, no puc tenir una ordre tants dies oberta. Si no puc venir hauré de cancel·lar la instal·lació i l’hauràs de reclamar de nou.

La veritat és que tampoc tenia marge de maniobra….ja sé com funcionen aquestes coses i l’instal·lador només segueix els seus protocols. Afortunadament, el meu pare va poder anar al pis per esperar-lo.

Així que de seguida que vaig tornar de cap d’any, connecto el router, espero….espero….espero…veig que sincronitza! No podia estar més content. A veure a quan sincronitza? Doncs a 3 Mbps, just el que havia de ser. Em connecto i veig que no navego :-( Ja hi som.

Trucada al número d’avaries, el 607 100 167 (quan et saps un número de memòria…mala senyal) i em diuen que clar que no funciona, perquè l’alta encara no s’ha completat :-((((((((((

Resumint…almenys ja tinc línia i sembla que sincronitza bé, ara faltarà que Vodafone provisioni els serveis IP a la seva xarxa, imagino.

Aiiiiii……..sort que en tinc tanta de paciència!