dilluns, de febrer 22, 2010

Cap de setmana d’esquí i neu a Ordino

El cap de setmana del 19, 20 i 21 de febrer passarà a la història recent com el cap de setmana en que alguns Kmarades vam anar a gaudir de la neu i de l’esquí a la precisosa vila d’Ordino, a Andorra.

Un llarg viatge ens esperava, però els Reis, Spicy i el Mestrevíbora tenien clar que això no havia de ser un impediment.

Ver mapa más grande

Així que el divendres a la tarda vam agafar les maletes i vam tirar amunt, cap a Ordino. El destí eren els fantàstics aparthotels Annapurna, que estan just a la sortida del poble.

Vam arribar a les tantes, però encara vam tenir temps de menjar alguna cosa abans d’anar a dormir. L’endemà tocava llevar-se d’hora.

A les 7h va sonar el despertador….teníem el temps just per esmorzar en un bufet correcte i anar a buscar el material d’esquí. Només uns metres més enrere teníem la conegudíssima botiga Esports Pirot.

I vam anar pitant cap a les pistes de Vallnord. El Domini Vallnord comprèn les àrees d’Arcalís, Pal i Arinsal. Pels que no ho conegueu, l’orientació de les muntanyes fa que hi toqui poc el sol, però en canvi la neu acostuma a ser abundant.

Els nostres inicis van ser durs, però mica a mica vam començar a agafar bones maneres. Alguns diuen que el Mestrevibora esquia fora de pistes, però aquests rumors són certs només parcialment.

DSC03270 La previsió anunciava bon temps, però el sol només ens va saludar a estones. Malgrat això pràcticament ens van haver de fer fora, perquè vam apurar fins l’últim moment.

Arribats a l’hotel altra vegada encara ens van quedar energies per anar a Andorra la Vella per passejar i fer algunes compres….potser compulsives. Vam aprofitar per fer una parada i prendre alguna cosa calentona.

Amb un bon acompanyament….clar…. :-)

I amb la panxa plena i carregats de bosses vam tornar a l’hotel per sopar i caure rendits esperant el diumenge.

Ens vam llevar, vam esmorzar, vam fer el check-out i altra vegada cap a Arcalís. Ja es notava que feia més fred, i pujar a un telecadira era gairebé un turment, malgrat podies fer amistat amb tota mena de gent extranya. Mica a mica vam veure que havíem de plegar abans d’hora, perquè la neu i el vent no permetien tenir bona visibilitat.

Vam tornar el material, vam passar pel Punt de Trobada a fer les últimes compres qual consumistes i cap a casa.