dissabte, de novembre 28, 2009

Procés surrealista d’alta amb Vodafone ADSL (segona part)

Us explicava en una entrada al Blog del 23 d’octubre que malgrat haver passar ja més d’un més des de la petició d’alta, la única cosa que tenia era el módem però no la línia.

Avui som dia 28 de novembre i no hi ha hagut absolutament cap novetat. Bé, almenys per part de Vodafone.

El mateix dia que vaig escriure l’entrada, el dia 23/10, vaig trucar a l’123 on vaig exposar el meu problema i va quedar oberta la incidència I18018720. Se’m va indicar que en un termini de de tres o quatre dies el problema quedaria resolt, tot i que no van saber donar-me cap explicació.

El dia 7/11 vaig trucar altra vegada a l’123 on se’m va obrir una nova incidència, aquesta vgada la I18293684. Les mateixes paraules, els mateixos fets: se m’informa que en tres dies hi haurà una solució, però aquesta no arriba.

El 10/11 a l’123 em diuen que he de tramitar el meu cas a través d’un altre telèfon, el 902 535300, de pagament per cert. Allà ja no n’obren cap incidència si no una reclamació, sense número. Se m’ informa que el 13/11 com a molt tard hauria de quedar solucionat el meu problema, però altra vegada ningú es posa en contacte amb mi ni evidentment no s’instal·la la línia.

El 14/11 exposo el meu malestar al 902 535300 i m’expliquen que la data límit en la qual quedarà resolt el retard en la provisió será el 20/11.

Així que el dia 23/11, i veient que ningú m’havia trucat ni res havia passat, vaig presentar una denúncia a l’Agència Catalana de Consum i de pas vaig escriure una carta a l’Avui, El País i La Vanguardia. Aquesta última va sortir publicada a la seva edició digital i la podeu veure clicant aquí.

I així d’invariables continueu les coses a dia d’avui :-(

Apa, seguiré informant, perquè estic convençut que esteu igual de perplexos que jo i encara més impacients per saber com acaba :-)