dimarts, d’octubre 03, 2006

La Sweety i el MestreVib al País dels Faraons

Doncs sí. Fa uns dies, la Sweety i el Mestre van fer un viatget al país dels Faraons. Ara no us avorriré amb fotos de piràmides i temples, perquè en podeu trobar a milers a Internet. Faré una cosa millor: com que sóc tan tarat, em dedico a fer fotos de coses curioses, així que d'aquesta entrada al Blog també en podríem dir Seràs tara? Per què fas fotos d'això? (quantes vegades ho he hagut de sentir)



El super tatoo de Henna

Aquí teniu un tatoo que es va fer la Sweety. Què és? Qui sap. A mi m'agrada dir-ne Espiral mortal amb Víbores al voltant, però em van dir que era un títol massa llarg. Jo vaig preferir fer-me un super escarabat.

I ara què tenim aquí?

Qui és el MestreVib i qui és el cocodril?


Doncs aquí podeu veure el Mestre i Sobek, el Deu Cocodril. Sí! Desafiant el perill: no veieu la por als seus ulls? Clar que no, perquè no n'hi havia.

I què podem dir del Gipsy Food? Ahhhhhhhh...deliciós, però una mica pesat de digerir. Això que veieu no sé que és, ni com es diu ni què hi ha...però de fet no m'importa:



No és dolent no, però menja'n varis dies seguits i acabaràs vivint al lavabo


I ara ve el meu apartat preferit. Què seria d'un viatge sense aquestes fotos:

La primera és una típica Muslim Phone, orientada cap a la Meca per estar més a prop del creador.


La segona és, com es diu Vodafone en Gipsy?



I per acabar...



Una foto de Luxor, l'antiga Tebas. A que mola?

I a petició popular, afegiré una foto al Temple de Luxor. Sembla que el viatge no era creïble, i algú havia suggerit que havíem anat a Port Aventura, a la part d'Egipte.

5 comentaris:

eiximenis ha dit...

Eii!!!!! Moooooola!!
Jo si que he vist la por als ulls... però als ulls del Gran Deu Sobat (o Sobek o com s'escrigui). Un cocodril a les mans del Mestre Víbora o acava convertit en un bolso o en una sabata (això si no acava ben omplenat que tot pot ser)... i això el Gran Deu Sobek ho sap.
Clar que segons tinc entés l'altra forma que pot adoptar el Gran Deu Sobek és la forma d'ampolla de vodka (concretament de la marca Stroika, no pregunteu perquè), així doncs és comprensible que es mostri amb la imatge de cocodril... perquè una ampolla de vodka té els nano-segons comptats davant d'un membre de la SIB!

Gran viatge kmarades!!

Anònim ha dit...

Un fotos molt xules dignes del mestre vibora, per cert ja ens explicareu cosetes i anecdotes del viatge, ara que sense veure cap foto de piramide jo no em crec que anessiu fins a Egipte, poder estaveu per barcelona ja que les noticies d'altre dia deien que es va trobar un cocodril o algo semblant a una bassa de vallvidrera

El Ganxet de la Marta ha dit...

Aiiiii... Quina enveja... de la sana, eh???? Que bé que us ho debieu passar!

El Mestre Víbora ha dit...

Doncs responent al clam, he afegit una altra foto. Espero que ara no digueu que és un decorat de cartró-pedra.

Anònim ha dit...

Al museu egipci de barcelona hi ha la mateixa estatua, segueixo dient que es tongo