diumenge, de juny 08, 2008

Comiat de solter de Muxampa

Hola tarats i tarades!

El cap de setmana del 7 i 8 de juny vam celebrar el Comiat de Solter de Muxampa, el Rei de la Tranca. Ell no ho sabia, però teníem preparades un munt de sorpreses. El Comité Organitzador portava molts mesos treballant perquè tot sortís a la perfecció. Després de preparar-ho tot, li vam enviar les següents instruccions:

Hola ésser insignificant,

La Comisió Organitzadura de la Despedida del Muxampa Rei de la Tranca REQUEREIX la teva presència el proper dissabte 7 de juny. No és una petició, és una obligació.

Has d'agafar el tren dels Ferrocarrils de la Generalitat a l'estació de La Pobla en direcció a Igualada que surt a les 8:32h. Quina sort que tens que no hi hagi RENFE. Arribaràs a Igualada a les 8:39h aproximadament. A continuació trobaràs els membres de la Comissió al bar de l'estació. Allà rebràs instruccions.

La indumentària a portar posada és un xandall. Prepara't una maleta amb els següents items, com a mínim:

-Roba per sortir de festa a la nit.
-Banyador i tovallola.
-Estris d'higiene personal.
-Una pinta.
-Important, un traje amb camisa i corbata. Serà necessari en un momento dado.
-No cal que portis diners en efectiu, els kmarades et proveiran.
-Telèfon mòbil. Ens reservem el dret de requisar-te'l.
-Vaselina pel culete.

Això és tot. Fi del comunicat.

Atentament,
CODMRT

Tots els Kmarades a punt. Només vam patir una baixa, Sir Charles estava altra vegada en alguna missió secreta. Va ser una gran llàstima! I teníem dos convidats més: el Jordi, vei de Muxampa en la seva infància (al contrari del que algú pensava no era l'actual veí de la Pobla) i el Manel, amic de la família Xispii.

Així que mentre Muxampa anava en direcció al bar de l'estació, els Kmarades preníem un tallat als Molins. La primera opció era El Verdaguer, però Pisuk hi va passar abans i ens va advertir d'una baralla entre xinesos i gitanos.

Mentre Muxampa ens trucava per preguntar on érem nosaltres l'ignoràvem. Quan vam haver decidit que ja n'hi havia prou, vam enviar-li un SMS de broma perque anés a Can Serraka; el tarat s'ho va creure i quan vam anar a l'estació ja no hi era.

Aquí podeu veure'ns a l'estació.

Vam interceptar Muxampa i ens el vam endur...a Manresa! Havíem de recollir Griguerra abans de la següent parada.

Una vegada tot juntets, vam arribar al Coll de Revell, que és una àrea de servei situada a la Carretera de Vic a Espinelves i on vam fer un esmorzar brutal. Havíem de reunir forces!

La següent parada era el Circuit de Karts de Sils. Estava claríssim que una cosa com aquesta no podia faltar en aquesta festa. La posada en escena estava molt ben aconseguida: els corredors començaven a rodar en uns entrenaments lliures, al cap d'una estona engegava el cronòmetre per decidir la graella de sortida. Després d'una pausa de deu minuts per comentar la jugada, començava la cursa.

Aquí ens teniu a punt de pujar als cotxes:

La classificació va ser la següent:

MiniG, Jordi, Griwar, Bloody Henry, Pisuk, Muxampa, Alimanya, Ono, Serraka, Epna, Potx.

I aquí podeu veure un vídeo de la part final de l'entrega de premis al podi.

I amb una mica més de volta de l'esperada, vam arribar a Platja d'Aro, capital dels comiats de solter i soltera de la Costa Brava. Allà, després d'instal·lar-nos al famós i cèntric Hotel Cliper, vam anar al McDonalds a dinar.

I per digerir un dinar tan consistent, vam anar a passejar. Uns quants vam jugar un partit de futbol a la platja, mentre la resta degustava unes cerveses. Finalment, no van poder resistir-se i tots vam acabar revolcant-nos per la sorra lluitant per una pilota.

Així que va arribar l'hora de canviar-nos i prepara-nos per la festa. A Muxampa li vam dir que es posés el traje i que baixés al pati de l'hotel, que allà l'esperàvem tots. Una vegada feta la broma, li vam posar l'autèntica disfressa:

I nosaltres, per la nostra part, vam estrenar la genial samarreta Juicy Dick. El disseny va ser una currada de Bloody Henry, Ono i la germaneta d'aquest. Aquí ens podeu veure a tots:

Cal dir que a Muxampa li va agradar molt la disfressa. De seguida vam gravar un mini vídeo del seu debut:

Ambientats com estàvem vam anar a fer una volta per fer temps per l'hora de sopar. La gent ens aclamava i ens demanava fer-se fotos amb nosaltres. Muxampa exercia de líder carismàtic.

Vam anar a sopar a Cal Padrí, un lloc potser una mica massa tranquil pel nostre gust però on vam menjat molt bé.

I després va començar la festa. Com explicàvem, Platja d'Aro és la capital dels comiats de solter i soltera de la Costa Brava així que només féiem que trobar altres grups. Cap d'ells tan genial com nosaltres clar.

Tots els kmarades sense excepció vam aguantar i vam regnar durant tota la nit. Farra descontrolada, assetjament a i per part de fèmines que ens volien conèixer, alcohol i més festa. La nit va ser memorable.

El que no va ser tan memorable va ser l'endemà al matí, quan ens vam llevar destrossats i encara arrossegant els efectes perversos de la nit. Així que a part d'Ono i Potx que van anar a córrer i Alimanya que va corregir exàmens, la resta ens vam llevar just per marxar de l'hotel. Vam menjar alguna cosa ràpida al Viena que teníem davant i cap a casona.

I aquí es va acabar el comiat! Ahhhhhhhh...............a muelte a muelte!

David ha dit...

Brutal brutal.....una festa que recordarem durant molt temps!

Unknown ha dit...

Festa Llegendaria. Un 10 per la organització i un 10 pels components de la Juicy Dick night fever.